آخر الأخباراخبار الرياضة › إبراهيم فايق يفتح النار على صالح جمعة : «انت لا صاحبي ولا يشرفني .. وفضايحك سابقاك في الكباريهات»

صورة الخبر: إبراهيم فايق يفتح النار على صالح جمعة : «انت لا صاحبي ولا يشرفني .. وفضايحك سابقاك في الكباريهات»
إبراهيم فايق يفتح النار على صالح جمعة : «انت لا صاحبي ولا يشرفني .. وفضايحك سابقاك في الكباريهات»

فتح الإعلامي الشاب إبراهيم فايق النار على صالح جمعة لاعب وسط النادي الأهلى وذك رداً على ما قاله اللاعب على حسابه الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي "تويتر".

وقال "فايق" عبر حسابه الشخصي هو الأخر على "تويتر" : "حيث كده بقى بص يا حبيبي.. انت لا صاحبي ولا يشرفني اصلا انا عارف ان السهر في الكباريهات للصبح مش مخليك عارف تفوق اصلا اللي بتشربه كتير.

وواصل الإعلامي حديثه : "سوابقك وصورك وفضايحك سباقك.. وجمهور الأهلي قافشك وعقوباتك اللي فاتت متسجلة.. اللي زيك سراب هيعدي ومحدش هيفتكره عشان مش مقدر نعمة الاهلي".

وأضاف : "وللتاريخ. سيد عبدالحفيظ قالك بالنص اخر مرة اللي جايه مليون جنيه يا صالح وحذرك من السهر في الكباريهات.. ومن كام يوم رمى لك تليفونه وقالك اتفرج.. واتفرجت ع كوارثك ووصل العقوبة للادارة المالية وانت قعدت تتحايل عليه وتقوله كتير يا كابتن.. ولفيت ع الناس تسأل هو فيه عقوبة كده".

وأنهى "فايق" : "جمهور الأهلي كبير اوووي ومفيش لعيب اخلاقه كانت سيئة عرف يضحك عليه.. اقرا التاريخ كويس".

وكان صالح جمعة قد قال : "عاوز تعرف مستوى الكدب والفبركة وصل لفين !!طب عاوز تعرف يعنى ايه تظبط لعيب وتخلص على لعيب تانى !! عاوز تعرف يعنى ايه ضمير اعلامى غايب ويعنى ايه ادوس على اللعيب الى مبيرودش عليك ويعنى ايه ظبط الحبااااااايب".

وأكمل حديثه : "عمرك ما هتبقى صاحبى وعمرك ما هتقعد معايا وعمرك ما هتنفرد بخبر منى عشان شغلك عن طريق اننا صحاب ، دخولى لقايمة مباراة بكرة اكبر شك على فشلك كاعلامى !؟ دعواتكم بكرة".

المصدر: اى بي ارينا

قد يعجبك أيضا...

أضف هذا الخبر إلى موقعك:

إنسخ الكود في الأعلى ثم ألصقه على صفتحك أو مدونتك أو موقعك

التعليقات على إبراهيم فايق يفتح النار على صالح جمعة : «انت لا صاحبي ولا يشرفني .. وفضايحك سابقاك في الكباريهات»

كن أول شخص وأضف تعليق على هذا الخبر الآن!

أكتب تعليقك
إسمك
البريد الإلكتروني

لن يتم إظهار بريدك الإلكتروني مع التعليق

الرقم السري
39454

من فضلك أكتب الرقم الظاهر أمامك في خانة الرقم السري

خلال 30 أيام
خلال 7 أيام
اليوم